hejelsa.blogg.se

Snöstorm

Kategori: Allmänt

Kul att just idag var dagen jag behövde gå hem, mitt i snökaoset. Som tur är har det lugnat ner sig sen förmiddan, men ändå inge trevligt. Min näsa rinner och mina ben är förfrusna. Blir så när man har bara leggings. Men mina kinder börjar att tina och bli varma iallafall. Jag visste att jag skulle behöva nåt att trösta mig med efter den hemska promenaden hem, så jag köpte med mig 2 hg casewnötter i olika former på vägen hem. Chili, choklad och saltade. Lite spännande att man inte ser skillnad på dom saltade å chilin, asspännande :P
Sebastian kommer inte förrns 4-5, för dom är i Hudik med klassen. Därför gick jag hem till lägenheten å väntar på han.

På söndag ska det bli ordningsdag för min del. Jag har skrivit upp 4h på tvättlistan, så nu ska det bli lite ordning här! Också tänker jag städa hela lägenheten. Skulle vilja göra lite julfint också, men tror inte att vi har så mycket pynt här nu.. Får fixa lite mer när jag är hem till byn nästa gång.
Funderar på att rensa ur hela min garderob ordentligt också nått tag, men det blir nog nästa år, eller iallafall efter jul.

Bytte ut leggingsen mot mysbyxor, och har ingen webcam, så såhär är jag klädd nu:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: