hejelsa.blogg.se

Redan helg?

Kategori: Allmänt

Eftersom jag varit praktiskt taget ledig i 3 dagar nu, så kändes det som att det skulle vara måndag idag.. Men nu är det fredag istället, spännande. 
Fast det känns riktigt skönt med helg, dagarna har ju varit ganska hektiska ändå med plugg, bio, innebandy, tandläkarn och shopping. 

Blev ju inget annat inlägg om gårdagen än en suddig bild på det jag köpte.. Men det hände en del roliga grejer i Gävle faktiskt. Vi träffade på Annette som jobbar i cafeterian på skolan, jag hitta en massa mys att köpa som ni sett (nu är det Sebastian som kallar mig shopaholic, vi byts av om vartannat), hittade kläder att ha på jul, fixade julklappar till mamma, pappa och Agnes, träffade på Martin Frosk, Klara fick en hel djuptallrik med sås.. Ja, ungefär det.

Men planerade också in tiden få tandställningen ryker!
 påbörjas utplockandet av min plåtkäft! Guess what? JAG LÄNGTAS!



Eftersom att bilden på det jag köpte blev så suddig och dålig så tänkte jag plocka ihop en riktig bild på kläderna jag köpte till jul, men klänningen fanns inte i rätt färg. Men jag köpte iallafall det här, fast klänningen är i den gröna färgen på bilden i inlägget nedanför:



Kommentarer

  • klara säger:

    Men du vet att dina supersnygga ögon alltid ligger högst upp på listan ;*

    Svar: tack älskling :*
    Elsa Jonsson

    2012-11-23 | 22:09:51
    Bloggadress: http://wiidmarken.se
  • Paaaaauline :D säger:

    alltså Elsa? Fattar du hur bra du kommer passa i klänningen? Så snyyygg :D och härligt att du fått tid för att ta bort plåten ooooch det var alldeles för längesen vi sågs :( I need U!!

    Svar: Vi kan ses i cyberspace tills jag kommer hem nästa gång! Det är alldeles för lite skrivande också!!
    Elsa Jonsson

    2012-11-24 | 00:58:23

Kommentera inlägget här: