hejelsa.blogg.se

Lay down the boogie

Kategori: Allmänt

Det är helt sjukt vad jag suger på Röj-spelet. Nybörjar-nivån och mellan-nivån går hur enkelt som helst. Men den avancerade.. Hur bra det än går så är det alltid nån dryg bomb som ska ligga och förstöra för mig! 
Ja det är ju bara att kolla på statistiken:


Exakt mycket suger jag. 

Men idag är det söndag iallafall. Om ni inte visste det. Sista dan på helgen, sen blir det skola igen. Imorrn efter skolan ska jag sätta mig ner med min gulliga mentor Patrik och ha lite utvecklingssamtal, spännande. 
Senare idag ska vi äta lite middag med lite Sebb-släkt, mysigt. 

Nämen nu ska jag göra några fler försök att klara Röj, och sen ska jag trösta mig med kläd-sidor. Yepp. Vi hörs.


Rolig dansbild från Ediths 18års-party i somras. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: