hejelsa.blogg.se

Lat dag | Effektiv kväll

Kategori: Allmänt

Spenderade i princip hela dagen i soffan. Gjorde iallafall klart arbetet, men annars har jag bara latat i soffan med dator och TV hela dan.
Men strax innan 8 vände allt och kvällen blev väldigt effektiv! 

Petrus skulle till hallen och spela frisbee en timme innan jag skulle spela innebandy, så jag åkte med han och hälsade på farmor och farfar en stund. Sen spelade jag innebandy. Bestämmelsen om att vi skulle köra första målet vinner på slutet resulterade att vi drog över 20min. 1h och 20min intensiv innebandymatch gjorde nog inget annat än gott för min kropp!
När jag kom hem för ca 2,5h sen duschade jag, och sen började min ultraeffektivitet. Jag smörjde mina flagnande ben och mage med värsta ultralotionen, plockade ögonbrynen, klippte naglarna, fick håret flätat av mammsen.

Och sen har jag gjort allt redo för imorrn så jag kan sova så länge som möjligt! (Ändå till 7)
Jag har lagt upp kläderna jag ska ha på mig, packat ner kläderna jag ska ha med mig, hävt mössan och vantarna på kroken där jackan hänger så jag inte glömmer nått, läst alla bloggar, kollat facebook, letat fram dataväskan som ligger redo så jag kan packa ner datorn så fort jag är klar med den. Känns bra, känns som jag glömmer nåt, men det gör det alltid, så generellt sätt så känns det bra ändå! 



SÅHÄR SÅG JAG UT FÖR PRICK 1 ÅR SEN:


Är jättepigg, så jag ska nog spela lite gulliga dataspel innan jag försöker sova.
PS. Burgeking reklamen på spotify suuuuuger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: