hejelsa.blogg.se

Lagad dator - check!

Kategori: Allmänt

Nu så är min skoldator lagad igen! Hela tadgentbordet är bytt, så nu funkar mellanslagstadgenten bra.
Är fortfarande putt över att alla 1or och 2or fått webbkameror förutom jag, Klara och Jakob. Jag och Klara som helt klart skulle använt dom mest av alla!
 
Skönt att det är fredag imorrn iallafall, och sen helg. Allt blir så stressigt till helgen, så jag blir nog kvar här en helg till. Men nästa helg kommer jag till Edsbyn iallafall. Och då är allt hemma juligt och fint. Fy vad gosigt.
Alternativet var att åka till Edsbyn bara över söndan och gå på julskyltningen som varje år. För på lördan ska jag med Sebastian på "Tomtefesten", vad nu det innebär. Men jag måste städa lägenheten, och det går nog hela söndan åt, så det blir ingen julskyltning för mig i år.. Första gången since forever jag inte går på julskyltningen i byn! Men nån gång måste ju va den första så att.

Kom och tänka på nyss, att tänkt om man hade haft ambitionen till att träna. Shit vad fit man hade varit! Önsketankar..
Senare i livet vill jag bo nånstans där jag har nära till gym, simhall och en mysig rutt att promenera/springa efter. Och ha mycket fritid så jag hinner med sånt. Nu börja jag sprudla av massa framtidsidéer, men känner att jag inte kan ta det i ett inlägg där det står massa annat, så jag skriver ett eget inlägg om det sen nångång när jag kommer ihåg!
Nu slutar jag skriva och slänger in en vacker bild, jättesuddig istället. Puss på er!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: