hejelsa.blogg.se

Kicking my heels

Kategori: Allmänt

Känns skapligt stressigt att vi ska redovisa en historia uppgift imorrn som jag bara haft en lektion med, eftersom att jag var borta. Det är inte precis lite att göra heller, och jag måste göra typ allt ikväll. Jag kan inte jobba i såna här pressade situationer. Fy vad jobbigt.

Men skolan idag blev ganska chill iallafall. 2 lektioner inställda, så vi hade bara estetisk kommunikation och engelska. Sen hade jag utvecklingssamtal också, men det var klart på mindre än 5min. Så problemfri och duktig är jag förstår ni mina vänner! :)

Har inte så mycket mer att skriva, så jag lägger ut en gammal söt video på min oerhört saknade sambo, lite kul sådär! 


Kommentarer

  • cissi säger:

    HAHHAH, ååh saknar <3

    Svar: jag meeed! :) <3
    Elsa Jonsson

    2012-11-13 | 10:44:54

Kommentera inlägget här: