hejelsa.blogg.se

Jag är dålig på dehär..

Kategori: Allmänt

Skapligt dålig på att blogga tycker jag att jag är!
Skrapar ihop en liten sammanfattning av dom senaste 2 dagarna så är jag ikapp sen igen! 

Torsdag då alltså:

~Jag och Klara redovisade vårat drömland på Engelskan. Gick skitbra, polska Bernadeta (hon som gav oss uppgiften) skratta sig igenom hela presentationen. Orginallärarn såg lite mer skeptisk ut.. hon förväntade sig nog  nått lite mer realistiskt än flodhästdrivna sparkar och problemätande dinosaurier skulle jag tro :)

~Sen hade jag sång. Första gången jag sjöng låten jag fått, fick även en till. Sen har vi gemensam sång nästa torsdag, och då ska jag sjunga upp den. Kruxet är att jag är hos tandläkarn i Gävle nästa torsdag, så jag hinner inte öva nå mer. King eller? Nä.

~Dagen följdes av buss till Delsbo där jag och Klara simmade 1km.


Vi tar denna fredag i punkter också:

~Dubbel svenskalektion där jag inte kunde göra nånting, så det blev praktiskt taget 3h hål.

~Hålet fyllde jag upp med facebookande, ätande av mat, umgåsande med Sebastian, ätande av munk och drickande av Cola, och till sist: sovande i soffa med Klara.

~Under den underbara sovstunden blev min Cola och Klaras julmust stulna av en viss William Göransson. Men tur Stina finns som avslöjade hans hidingspot!

~Dagen sluta, och jag och Sebastian drog till Edsbyn.

~Och nu sitter jag här i soffan med Sebben, mamsen, pappsen, Agnesen, och luktar kaffe.


En väldigt trevlig sak som hände denna vecka är att Klara har ätit sportlunch för första gången.. :o Helt sick. Själv är man ju praktiskt taget uppväxt med sportlunch.. :P

Det räcker för idag. Hejdå!

Kommentarer

  • klara säger:

    Naaaw på bilden och naaw för att du dokumenterar mitt chokladätande!

    2012-11-16 | 20:55:49
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: