hejelsa.blogg.se

Forever

Kategori: Allmänt

Nergosad i sängen med världens mysigaste sovshorts på. Känns bra alltså! 
Saknar min lilla kis varenda minut utan honom vettni. 
Känns inte lika bra att jag hör att mamma och lillasyster just nu kikar på videon jag la upp.

Men sista Twilight-filmen är helt klart godkänd! Mer action och sånt än dom andra filmerna, vilket höjde ranken rejält för min del. Lite tårar fick jag dela med mig av i slutet också. Men jag är svag för kärlek, det är så fint <3

Har just suttit och skrivit in typ 3000 ord på glosboken så att mina kära klasskompisar kan plugga på dom så mycket dom vill. Helt stört vad jag är snäll. Själv har jag verkligen inte ork till att plugga på dom just nu. Det känns som att många av orden inte ens är rättöversatta. Men men, polskor. Det är en polsk människa som gett oss dom vettni. 

Det andra arbetet, som dom här dagarna egentligen är till för har jag börjat på litegrann med. Ska försöka bli iklar imorrn, men problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp det. Men men, muntligt är ju min styrka ändå, så minst ett C borde jag ju få vad jag än fipplar ihop för jox :)

Ska nog ta och fälla ner ögonlocken några timmar nu, känns som dom vill neråt skapligt snabbt faktiskt. 
(Min mage och mitt ena bens tur att flagna nu. Helt sjukt vad skinnigt det är..)
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: