hejelsa.blogg.se

dryg tvättstuga

Kategori: Allmänt

 
Sådär ser mig todo-lista för kvällen ut. Effektiv som jag är så har jag redan kollat om tvättstugan är ledig nå ikväll, men icke. Och imorrn kommer jag hem sent så kommer inte hinna tvätta då, och sen är det helg.. Nån som vill ta hand om min tvätt? :P Äh, får spara tills nästa vecka då.. 
Packa badkläder ska jag göra föratt jag ska till Delsbo och simma med Klara imorrn efter skolan. Chill. Ska få käka körv hos henne också, nice. Skönt att dra på ett par längder i vattnet ibland! 

Blir nog lite simning nästa tisdag/onsdag också. Vi har temadagar eller vad man ska kalla det. Vi har inga lektioner, och ska jobba med en särskilld uppgift på egen hand i tisdag-torsdag nästa vecka. Så då har jag tänkt åka hem till Edsbyn dom dagarna. Tråkigt att vara hemma själv i lägenheten hela dagarna när Sebastian går i skolan liksom. 
Sen på torsdan ska jag ju till tandis också, då kan jag åka dirr från bynn :)
Får nog med mig Klarken till Gävle då också! Då kan vi plugga/fika/shoppa lite som vi vill hela dagen. Mysigt :D 

Nä nu ska jag packa ihop tills imorrn så är to-do-listan klar sen! Skönt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: