hejelsa.blogg.se

Don't test the ones you love

Kategori: Allmänt

Känner att jag vill kolla på massa kläder och grejer och shoppa loss lite.. Men det är ju ingen idé innan jul. För det första så vet man ju inte vad man kommer få, och sen ska ju ekonomin gå ihop till julklappar också.
Har dock bara 3 kvar. Ska försöka hitta dom 3 i Gävle nästa gång jag är till tandläkarn, så slipper jag tänka nå mer på det sen. 

Just nu hänger vi i TV-rummet hela gänget. Sebastian och hans far spelar fifa, mamma lögdahl virkar eller liknande, och jag sitter här och nördar. Försöker klara svåraste röj! Inte det lättaste inte.. Också vill jag ju kolla runt på massa kläder på nätet också.. kanske gör det ändå. Brukar bli så för min del. Vem vet, det kanske dyker upp lite godingar jag hittar här sen. (Beror på hur länge Sebastian ska spela, om jag hinner klippa ihop nått eller inte)

Kan bjuda på lite gamla webcambilder från 2011, bara föratt jag inte har nått bättre för mig:

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: