hejelsa.blogg.se

Det är häääälg

Kategori: Allmänt

Tjollahoppsan! Eller ching chong som jag borde säga nu när jag ätit kinamat idag! 

Jaop! Jag och Sebastian tog mammas och pappas volvo S80 och drog ner på byn för att käka middag på Edsbyns Kinaplace! Vilket var första gången för både mig och han. Jag som kallar mej Edsbybo har inte ens ätit där innan. Skam, det är en skam. 
Men nu äre gjort, och det var både gott och billigt! 

Resten av kvällen har spenderats vid köksbordet och TVn med mina päron. Kollar på "Så mycket bättre" och skrattat åt Magnus Uggla har vi gjort. Och käkat choklad såklart!
Nu börjar mitt huvud försöka visa mig att jag är trött tror jag.. Kanske borde göra nåt åt det snart. Men väntar nog tills Sebastian har lekt klart med männen i min familj, jag vill ju inte bryta in och göra dom ovänner precis! Vore ju tragiskt. Så jag får väl roa mig själv med datorn tills han känner sig redo att umgås med mig igen :P

Vilket var nuuuu, hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: