hejelsa.blogg.se

Äntligen hemma

Kategori: Allmänt

Ja då har vi kommit hem från vår resa till Sri Lanka! Resan har överlag varit både rolig och spännande, men av alla mina sammabrott har jag nu förstått att jag klarar inte av att vara ifrån Sebastian i 2 veckor. Känns jobbigt nu också att jag inte får träffa honom förrns imorrn.

Men jag har iallafall fått många fina bilder från resan. Dock mobilbilder, men gör inte så mycket när man har HD-kamera. Men bilderna kommer upp från Ljusdal, tänker inte lägga in dom på den här datorn. Köpt mycket fina grejer har jag också. Billigt land ska ni veta! :D

Bränt mig en aning har jag också gjort. 
Jag fick knappt nån färg alls på hela resan, eftersom att det regnade mest hela tiden. Så igår, sista dagen på hotellet sket jag i allt vad solskyddsfaktor heter (smörjde ansiktet och axlarna dock, annars brukar jag dö). Och vipps, knallröd på hela min framsida. Tänkte inte på att vända på steken heller, så baksidan är fortfarande vit.. x)

Sen jag kom hem har jag packat ur, satt på mig massor av kläder (Det är ju så kallt här!), plockat ordning lite till packningen imorrn och läst 99st blogginlägg. Nice ni.

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: