hejelsa.blogg.se

All those shadows almost killed your light

Kategori: Allmänt

Helt sjukt vad dålig jag är på att blogga nu för tiden! Har för lite fritid tror ja. Eller, jag har mycket fritid, men jag hittar på massa grejer hela tin på den. Känns faktiskt bra att göra massa saker iställer för att bara slöa framför datorn :)

Igår t.ex var jag väldigt upptagen. Långdag i skolan, och sen följde jag med Sebastian hem till Föne. Hade de jättetrevligt! Föratt inte det här ska bli så långt å drygt så tar vi det lite sammanfattat:
Jättekul att träffa hans mysiga familj, se hans mysiga hus, äta hans mammas mysiga mat, åka på hans mysiga fyrhjuling, se första halvan av första Sagan om ringen och ha det alldeles perfekt mysigt sådär! Typ så :D
Jag blir så sjukt glad av att va med den killen alltså, han är så skön, min godpöjk till 100% alltså. Puss på han!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: