hejelsa.blogg.se

2 days!

Kategori: Allmänt

Blev ju att dra ur datan så fort jag kom hem igår för de börja ju åska. Så blev inge data på hela dan igår heller! Vad duktig jag känner mig på nå vis :P
Sa ju tidigare att de 2 senaste dagarna gick från toppen till botten.  Nu kör vi det här lite sammanfattat!

Torsdag: Friluftsdag! Så sjuuuuukt kul hade vi! Åkte buss upp på Vallåsen, och sen gick vi Ljusnanleden tillbaks till Ljusdal. Jag, Klara och Johan ägde fett som vanligt hela vägen. Vi är kungar. Yes. Stannade nånstans på mitten vid nån liten strand, och vi esteter badade såklart ;) Sjukt skönt. Sen joina Jakob och Oscar, och vi gick vidare, tydligen nedanför leden där det bara var en massa massa nedfallna träd vi klättre över, tills vi hittade leden igen :P
Kom tillbaks till Ljusdal mellan 1-halv 2 nångång. Då drog jag upp till elevhemmet efter jag va hem en sväng å smörjde in mina stört brända axlar och nacke. 
På elevhemmet hände det grejer. Var ute hela tiden. Först med brudarna, sen börja killarna kasta vatten så det blev något av ett vattenkrig. Sjukt roligt hade jag iallafall, hela eftermiddan! Vid 7 gick jag hemåt och drog med mig Sebastian på vägen, som hade haft körlektion. Ännu en trevlig kväll med han :)
Hela torsdan var heeeeeelt underbar! Skulle lätt kunna göra om det 1000 gånger om. Jag har världens bästa classmates å världens bästa vänner. Både i Edsbyn och i Ljusdal lyckades jag råffa åt mig dom allra bästa! Man är ju bra grym :)

Fredag: Dagen började bra med en skön dusch som sved på min brända kropp. Sen gick det bara nedför. Mådde skit heeeela dagen! (kvinnoproblem) Och det blev inte bättre när jag fick reda på att jag fått F på nationella i matte. Man är ju bra kass. Bajsliv hela dan. Ont i hela kroppen, sjukt slut i huvet, humörsvägningar som nån dräktig sengångare. Liiiite bättre blev det när jag fick A på idrottsprovet. Men inte tillräckligt för att det skulle gå tillbaks till toppen. 
Sen kaosa ju vädret också. Det var riktigt skönt att komma hem till byn. 

Hade genrep till musikalen igårkväll, och idag visar vi upp den! Kom på de! 
Smyrnakyrkan, 21.00. Be there!

Kommentarer

  • klara säger:

    SV: gjorde jag väl inte B är ju MVG minus tyyp!

    2012-05-26 | 12:23:39
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: