hejelsa.blogg.se

Zipperall å datamys!

Kategori: Allmänt

Hänne sitter jag nermyst i min ensamma soffa och äter nått jättekonstigt.. nån nöt och bärmix som har jättekonstiga saker i sig. Tänkte att jag skulle kunna gilla sånt, men nu sitter jag och plockar ur cashewnötterna ;) Nästa gång blire bara cashew kan ja lova! ;P
Såhär ser den konstiga blandningen ut:


Har just kommit in från ett trevligt varv runt kyrksjön med Petra. Mestadels av tiden spenderades på en bänk i solen, men vi tog oss runt iallafall! :D Skönt å röra på sig lite ibland :)

Imorrn är det nationella i matte som gäller! Lite smånervös sådär, men det ska nog gå. Tanken på att jag måste klara det om jag ska klara kursen är ganska skrämmande.. men jag får göra mitt bästa och hoppas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: