hejelsa.blogg.se

Kupolen!

Kategori: Allmänt

Just kommit hem från en trevlig tripp till Kupolen med grannfölket. Mamma iprincip förbjöd mig att shoppa alls idag, det gick såklart inte. Men kan nöjt säga att jag höll mig under 500-lappen! :)

Orkar inte knäppa bilder, så googlar upp mina köp istället:

..fult att jag inte hitta nånstans. Varför har inte BIKBOK alla sina grejer på nätet?
Men aja. Jag köpte iallafall ett par gråa asmysiga myspyxor, och ett par aprikos/orangea shorts på bikbok. Sen köpte jag 2 par trosor, ett earcuff örhänge, nagellack, concealer, gulligt litet pack våtservetter och mini-markeringspennor. 
Utsåg även en present till mig, men de tänker jag inte säga va de va.



PROVADE ASSNYGGA JUMPSUITS PÅ KAPPAHL! Skulle lätt köpt den om jag slänger ut 400 spänn hipp som happ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: