hejelsa.blogg.se

UNDERBART ELLER!?

Kategori: Allmänt

Tjolahoppsan! Vilken underbar dag de blev!
Först å främst vädret! Varit ute de flesta raster vi haft, och har lyckas fått lite färg! På ena armen iallafall.. :P Det va röd tidigare med nu börjar de bruna till sig allt :) Och sen har jag haft jättetrevligt med allt köttit folk också! Klasskompisarna har varit lika go som vanligt, NVarna med. Umgåtts med mycke roligt folk idag! Sånt gillar vi (Y)

Nationella var dock booootten. Så sjukt svårt! det var kanske 2 tal som jag verkligen kunde, sen resten gissa jag på eller bara hitta på en egen uträkning. Hoppas jag gissar rätt på saker och ting så jag lyckas skrapa ihop dom 22 poäng som krävs för E. Annars är jag köööööööörd.
De enda skoldagan bestod av var nationella, och sen en extra naturkunskapslektion för dom som ville gå igenom saker till provet imorrn. Nu har jag lite mer koll iaf.

Satt på mig träningskläder har jag gjort! Tänkte ta en springrunda runt kyrksjön såhär i finvädret, sen efter nästan hela vägen kommer Tove, också går vi ett varv :) Låter toppen! Så längesen jag umgicks med lill-Toven min. Så mycket att prata om!

Det låg ett brev innanför dörren när jag kom hem, från en hemlig underbar beundrare stog de! jättespännande! Såhär såg de ut:

Okej, liiiite överredigerat kanske, men jag hade lust.
Kan de va från en viss klara kanske? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: