hejelsa.blogg.se

Stuck in reverse

Kategori: Mode/Kläder/Shopping

Ojojoj vad klockan rinner iväg.

Kom hem från Klara för inte allt för längesen. Sen dess har jag knäppt kort på mina fynd på Säcken idag (får ni se här nedan), gjort kväller, hävt mitt godis till nationella imorrn i en burk så de inte prasslar, och nu sitter jag här och myser med ett gott glas Loka, och kollar igenom bilderna från idag som Klara så snällt skickade med mig hem :) 100 bilder på sig själv kan man väl få användning för ibland, heh :p

Kör bara bilderna på kläderna nu, några andra bilder får ni ta del av nån annan gång. Man kan ju inte ta så mycket samtidigt! Nejnej, confusing for the aaaudience som jag brukar säga.
  • 2 par jeans
  • 1 kjol
  • 1 par leggings
  • 1 linne
Blev det för mig på Säcken




Kommentarer


Kommentera inlägget här: