hejelsa.blogg.se

Söta flickor

Kategori: Allmänt

Ljusdal-day. Kan man väl säga. Åker tillbaks iallafall, och hållar alla fingrar och tår jag har på att Cecilia ska orka komma idag! Jag saknar henne mycket och tycker synd om henne och hennes mage.

Jag tycker iallafall det är skönt att åka tillbaka. Jag trivs egentligen asbra i Ljusdal, och har aldrig nått emot att åka tillbaks. Älskar att vara hemma, men tycker att en vecka i Ljusdal + en helg hemma är en väldigt bra och lagom varvning :)
Jag drömde att jag fick va med på en match! De mina vänner, vore ett under. Kommer ju inte bli nå matcher för mig förrns i sommar skulle jag tro.. jag lär väl träna en del innan jag kommer få va med också. Det är nått som är riktigt negativt med att jag har flyttat. Men vissa saker måste man ju offra.. sorgligt men sant. 

Har just ätit frukost, ska nog springa nu! Föratt jag är så hurtig (eller?). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: