hejelsa.blogg.se

Slowly, it came to me

Kategori: Allmänt

Har varit en bra skoldag idag om man jämför med hur det kan vara :) Slutade även bra med trevlig umgänge på hemfägen av Johan och Oscar. (Och Klara de första 100 metrarna)
Började med att starta noveller på Svenskan. Helt fritt ämne, så har nästan ingen aning alls vad jag ska skriva om. Svårt. Spelade in lite i studion på musikproduktionen. Soppan till mat, asäcklig var den. Naturkunskap, där vi lista ut att vi bara har 5 (!!!) naturlektioner kvar. Sköööönt! Sen hängde jag lite med NV folket på deras mattelektion innan jag gick på sånglektion.
Sånglektionen gick relativt bra. Över medelsnittet om man säger så. Satte en av låtarna klockrent, Jejja fick rysningar. En av låtarna har jag som läxa att komma på hur jag ska sluta. Och den sista låten bara är :)

Sådär mycket skolinfo brukar jag inte skriva, antagligen föratt det är helt ointessant för er att veta ;) Men nu har jag iallafall positiv energi från sånglektionen, så nu ska jag koppla in keyboarden och öva lite! Också är jag sugen på frukost... tror jag tar lite flingor till mellis. Gött.



Och förresten! Johan och klara har än en gång vart i farten..
Blev att gå hem såhär idag:

Dock gick jag inte med korvminen hela vägen. Men lite knepiga blickar fick man ju förstås :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: