hejelsa.blogg.se

oo it's like a midnight race

Kategori: Allmänt

Blötkväll kan man väl säga om man ska sammanfatta. För det första så har vi ju vädret.. och sen så har jag och Filip lekt med vatten större delen av kvällen. Otroligt vad mycke skoj man kan hitta på med ett glas vatten. Det känns jobbigt blött över typ halv min rygg.

Idrottsprovet gick inte som det skulle. Men det har jag lagt bakom mig så de tänker jag inte ens ta upp. Sen såg jag teatern för 2a gången. Eller ja, jag har nu sett den 2,5 gånger :P Såg halva imorse då vi inte fick skippa matten, så vi läre dra mitt i. men sen såg jag i princip hela på eftermiddan efter provet :) Mycket roligare den här gången ska jag tala om för er! Spårar självklart mer och mer för varje föreställning ;)

Jag är grymt trött just nu.. så jag orkar inte mycket mer än att gå och lägga mig. Hejdå på er barn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: