hejelsa.blogg.se

Lite lite yoghurt?

Kategori: Allmänt

Hemma i en ensam lägenhet.
-Ingen Cissi.
-Ingen Mobil.
-Ingen Kille.
-Inga sängkläder.
-Lägenheten måste städas.
-Väskan måste packas upp.
Humöret är inte på topp nu alltså. Det enda som är positivt i mitt huvud just nu är min springrunda tidigare idag, tycker de va starkt gjort.

En till positiv sak är att Klara ska få uppgiften att roa mig imorgon! Jag ska följa med henne till Delsbo, där vi ska fota och gå på nån second hand sak. Kaaaaanske bada också om vi tycker att vi vill de ;)

Tur jag har en dator med filmer, och Toffifee. Så de tänker jag mysa ner mig med snart innan jag somnar. Suger att jag måste häva på sängkläder först bara! Och suger att jag inte har nån att kolla på filmen med. I want mys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: