hejelsa.blogg.se

Life is good

Kategori: Allmänt

Ser ni vädret eller?! Så sjukt underbart! Sitter just nu på sängen med solen rakt i fejset, lite svårt å se på dataskärmen, men jag vägrar sitta nånannanstans! :D 
Har plockat av grejerna från fönsterbrädan och ställt dit en kudde, där planerar jag att äta min middag idag! :D 
Har också bestämt mig för att antingen gå eller springa runt kyrksjön innan solen försvinner också. Det blir nog gå. Känner mig mer lagd åt de lata hållet just nu ;)

Skolan va helt craaaazy idag! Klara spåra mer än nånsin, vilket inte var till min fördel. Jag går både fått lera på knäna och röven, massa gul maskros i ansiktet, en tallrik innanför BHn. Sen har jag hamnat i ett träd, på en "scen", på en stekub, under klara i gräset, under klara på golvet, ja, lite överallt har jag hamnat. Hon är väl överexhalterad pga av sin nya relationsstatus kan ja tänka!
Efter skolan stannade jag kvar och umgicks med Sebastian tills hans körlektion börja. De är allt en riktig gopöjk dedär ska jag säga er! :)


(tidsinställt, hade tydligen missat att publicera)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: