hejelsa.blogg.se

Internettorka

Kategori: Allmänt

Ja de har varit dåligt med internet för mig idag! Drog till elevhemmet direkt efter skolan, och kom hem för inte allt för länge sen. Och min mobil är ju död, inte så internetvänligt med en gammal uppskjutningsericsson inte.. 
Men jag hinner då slänga in ett inlägg iallafall innan jag lägger mig.

Jag sitter nu i underkläder (skitsnygga kan jag tala om!) och mystofflor. Det är nånting jag älskar med att vara själv. Man kan gå klädd precis hur man vill utan att tänka på att nån ska se en och tycka man är weird. Bara man har tagit ner persiennerna så äre lugnt!
Hade ett par av jeansen jag köpte igår idag. Är nog seriöst nåt av dom skönaste jeansen jag nånsin haft! Satt perfekt under hela dan, töjde inte ut sig nått som typ alla jeans gör efter bara nån timme. Nog föratt dom är ganksa stel, och astajt, men det är när dom sitter så sjukt perfekt så man själv tycker att man har snygg underkropp som byxorna är precis som dom ska vara! :)



Imorrn gäller detta:
  1. Matteprov - Inte taggad alls, gått och grubblat och försökt få in olika räkningar hela dagen, så känns som jag har iallafall lite koll på läget.
  2. Dans på idrotten - Ser jag verkligen fram emot! Jag älskar att dansa. Alla sorts danser!
  3. Hemfärd till Edsbyn - Känns både ovanligt och skönt att komma hem efter en sån här kort vecka. Mest skönt. Bara att hoppas att mina älskade Cecilia är frisk nog att ta sig hit i helgen. Jag tror på dig tjejen! <3

Klaras mästerfoto! 

Godnatt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: