hejelsa.blogg.se

If it's true, you can feel it with your heart

Kategori: Allmänt

Hittills:
  • Vakna
  • Åt mat
  • Erikshjälpen; köpte en klänning och en skjorta. Henke bjöd på fika (de va gratis) och tog hand om disken (plastgrejer).
  • ICA; Köpte hårfärg, färgar nog imorrn. SPÄNNANDE!
  • Kom hem
  • Jag och Agnes provade både våra egna och varandras Erikshjälpen-fynd
  • Blev arg på att internet dampa
  • Körde lite Sing Star med lillbruttan
Just nu:
  • Är lycklig över att internet funkar igen
  • Sitter klädd i sporttop och shorts
  • Dricker ett stort glas vatten med sugrör
Resten av dagen:
  • Dansa dansmatta; Föratt jag inte vill gå ut och springa, men vill svettas innan jag duschar.
  • Duscha
  • Äta
  • Kubbturnering i Öje med tha Smyrrngaaaaang
  • Mys med massa snacks som jag inte tänker äta av. Inte nå mycket iallafall
  • Sova sova sova
Bra dag. Nu ska jag kolla klart internet innan jag ställer mig på dansmattan och mår bra. Där mår jag bra. Älskar att dansa, även dansmatta. Skitkul. Hörs då huj.


Gammal bild. Snyggkroppstiden. Men ungefär den hårfärgen jag vill åstadkomma! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: