hejelsa.blogg.se

HELA HANDEN *klappklappklapp*

Kategori: Allmänt

Nämen tjena kömpisar! De va längesen!

Ja usch, de var det verkligen. Det är Torsdag idag och jag har inte bloggat sen i Söndags. Hujedamej. Jag har faktiskt varit pågång några gånger, men har aldrig kommit längre än nån mening. Så jag får väl se till å göra det nu då :)

Såå.. vad har jag gjort då? Vi tare punktligt å snabbt.
  • Måndag: Skola, såklart. Sen kom Julia och hälsade på mig. Vi hade trevligt, Julia, Cissi och jag. Jag färgade hennes hår, vi lagade exemplariska hamburgare, sen sov hon hos mig. Vi pratade och jollade långt in på småtimmarna, precis så det ska vara <3

  • Tisdag: Skola, såklart. Lång mördardag. Minns inte vad vi gjorde, förutom att min pianolektion var jätterolig! Shit vad glad jag var då, hehe :)

  • Onsdag: Skola, såklart. Nationella i engelska, som va skitsvårt! Tycker t.o.m jag som (inte föratt skryta) får straight A's på i princip allt i Engelska. Vår naturlärare drog ut oss långt ut i skogen för att visa hur en levande och en död tall ser ut. Sen hade vi gemensam sång där hälften av oss sjöng, och sen gjorde vi massa övningar. 
    Sen bestämde jag mig för att ta ett senare tåg, för då kom jag till Bollnäs i lagom tid för att fika med Jakob, Adina, Jocke och Amalia. Också fick jag spendera lite tid med min egna lilla NVare Sebastian. Måste återblicka till mitt fantastiska inlägg jag skrev om han förr, här ser ni det! <--

    Sen hade jag en awesome kväll med polarna! Först fika på Vevlinge i Bollnäs, biltur hem till Adina där vi var tvungen att presentera Mean Girls för killarna som inte sett den (!!!), åt extrema mängder mackor, sen skjutsade Jakob hem mig. -> Flera timmars sömn -> frukost -> and here I am.
Också var jag ju såklart aspepp på att springa idag! Men ni ser väl vädret? Har bestämt att det ska bli nån sorts träning idag ändå. Antingen dansmatta eller styrka, eller båda om vi har tur. Sen hoppas jag på att hitta på nått trevligt ikväll. Men just nu ska jag sitta här och dega ett bra tag till.
Vi hörs kömpisar! Och den här gången snart förhoppningsvis ;)


Kommentarer

  • klara säger:

    Hahah gåre bra för dig, du som skulle va engelska geniet? ;)

    Å klart man måste införskaffa lite göta kanal filmer! :D

    2012-05-18 | 11:08:17
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: