hejelsa.blogg.se

Don't stop, never give up

Kategori: Allmänt

HEJ! Mår ni bra? Det gör jag iallafall :)
Just nu sitter jag med en handuk på huvve. För jag har färgat håret och just sköljt ur. Nu när det är blött syns det inte så stor skillnad, men man såg att det var iallafall lite ljusare inne vid rötterna, lite gingeraktigt om jag ska va ärlig. Det stora förändringen inför sommaren blir ju slingorna jag tänker ja närmre skolavslutningen, men dit har jag inte kommit än ;)

Före och efterbilder på håret lär ju komma upp iallafall, nån gång. Men först och främst tar vi bild på kläderna jag köpte på Erikshjälpen igår. En jättesöt jeansklänning och en skjorta, som jag märkte när jag kom hem passade asbra tillsammans:


Kommentarer

  • emma säger:

    klänningen va as söööt! :D

    måste även säga att du blev jätte fin i håret (inlägget åvanför menar ja självklart;)

    2012-05-14 | 15:52:11
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: