hejelsa.blogg.se

Back to business

Kategori: Allmänt

Har precis slängt in en hallonpaj i ugnen, och vid 3 kommer det grannar på fikabesök, trevligt :) 
Sitter nu och funderar över om jag ska åka till Ljusdal tidigt eller sent.. Lutar mest åt de tidiga, så jag kan ta en springtur innan Cissi kommer (somverkligen behövs). Men då blir det ju så stressigt istället. Gästerna kommer 3, bussen går kvart i 4, och jag har inte packat.

Konserten gick ju som den gick.. haha. Larmet gick 2 gånger, och ljudet var verkligen inte de bästa :P Men men, nu är det gjort iallafall, å de va ju ändå roligt :) Efter konserten umgicks vi med lite folk tills vi åkte hemåt vid 3 snåret. Fullt godkänt valborg om ni frågar mig :)

Måste väl packa iordning nu sen får vi se om jag hinner till 4 eller inte.. Skönt å njuta av denna soliga dag å annars ju! :)


Slutkörd brud efter en hektisk men ack så rolig valborg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: