hejelsa.blogg.se

Am'ma weird dudeehye

Kategori: Allmänt

Konstig träningsvärk från innebandyn. Känns i framsidan av fotlederna och översidan på ena nederarmen..

Ska snart sätta igång och packa, sen ska jag satsa på tidiga tåget tror jag. Känner att jag vill ha mycket tid i lägenheten ikväll. Har massa plugg, och kaaanske händer att jag tar tag i disken också, men bara kanske. Nått jag borde göra nu idag är att skriva andra halvan av bokrecensionen. Hoppas de blir gjort :)

Nått ni kanske aldrig hört mig säga såhär efter en helg: Jag längtar till skolan. Jag vill ha måndag typ nu. Jag vill prata ut med Klara om hennes äventyr i helgen (som ni ser här nedan sen) och jag vill träffa mina gulliga NVare, och min underbara Cissi, och mina andra sköna klasskompisar. Jag vill kramas!



Tänker avsluta inlägget med att säga ett stort Grattis till min käre vän Klara som har gått och skaffat kille! Så sjukt gulligt så jag dör. Ganska avis är jag också. Sjukt glad för din skull min lilla sockerpingla! <3
Såhär gullig är den tjejen:

Kommentarer

  • klara säger:

    Men naaaw hjärtelihjärtat!

    Du är så himla söt och jag tkr om dig såååå mkt!

    Galet vad vi ska kramas imorn!!!

    2012-05-20 | 19:26:07
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: