hejelsa.blogg.se

11/5 -11

Kategori: Flashbacks

Ååååhh! Tog en titt på min gamla blogg och bara läre lägga ut det här inlägget som jag skrev för exakt ett år sedan. Det var dagen då vi åkte till Spanien. Vilka tider! <3

"Om en och en halv timme sitter vi i bussen och bär iväg till arlanda, där planet sedan tar oss vidare till Spanien! Jag kommer sakna er allihopa. Vi kommer ha de stört härligt, bli gärna lite avis :) Jag är jättetrött..

Vi förlorade matchen tyvärr. Men det berodde bara på den första delen av matchen, då dom gjorde 5 mål. haha. Men hela den sista timmen var det vi som regerade, men 5 mål är inte så lätt att ta igen, så matchen slutade med 6-3. Jag är typ helt utmattad nu. Så antingen kommer jag sova som en stock på bussen, eller så kommer jag va överenergisk.

Nu ska jag fixa det sista sen åka! Hade så bra här hemma. Kommer förhoppningsvis massor av bilden sen när jag har kommit hem :)"


Som ni ser gjorde jag också en kategori för sånt här, kommer nog antagligen hända fler gånger att jag går tillbaka i tiden och hämtar lite forntida fakta :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: