hejelsa.blogg.se

I struggle to find any truth in your lies

Kategori: Allmänt

Förstår att ni kan vi lite fundersam på vad det där pinsamma jag berättade för mamma var.. Tänkte ta å berätta det. Det är så att jag tappade bort mina nycklar i Söndags, så jag har överlevt på Cissi dom här dagarna. Men jag hitta dom nyss! Letat över hela lägenheter 300 gånger om, och dom låg i fickan på koftan jag hade i söndags... men mamma sa att jag inte var dum, så nu mår jag bra :)
..Eller mår bra gör jag ju inte, dött huve och död hals. 

Men nu är jag iallafall forever alone här hemma. Cissi har varit sjuk de senaste 2 dagarna, så hon följde med sin mamma hem idag. Hon kom hit å joxa och laga mat och så till oss också, hihiih, uppskattat! :)

Men nu ska jag chilla liiiiv med one tree hill. Godnatt! nästan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: