hejelsa.blogg.se

waffles baby

Kategori: Allmänt

Choklad är aldrig godare än när man just har vaknat! Dock är det kanske inte det bästa att lägga som grund för i magen för dagen. Rimma, hehehe.

Idag är det kalas och förhopppningsvis fotbollskikande som gäller. Skulle varit en något lyckligare människa om jag också skulle spela, men det funkar ju inte riktigt så när man inte har tränat. Jag får försöka va med på alla söndagsträningar jag bara kan, och sen träna mycket i Ljusdal. Funderar på att kolla med en kille om lite gymjox också, känner mig verkligen pepp för träning just nu, hoppas bara jag gör det när jag väl kommer till Ljusdal och skolan också :p

Men vet ni vad?! Det är en stor dag idag! En så stor dag att den förtjänar en egen bild!


HA EN BRA VÅFFELDÁ, FÖR DET SKA JA! JAG RIMMAR BRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: