hejelsa.blogg.se

Isvaksbad!

Kategori: Allmänt

Det var sjuuuukt kul å bada isvak!
Mamma försökte få mig att stå över, eftersom jag har så ont i halsen. Men jag gick och prata med skolsköterskan, och hon sa att om jag inte hade feber eller kände mig dålig så va de nog lugnt, hon skulle gjort det ändå iallafall, sa hon. Det är ju inte precis nått man prövar på ofta direkt :P Men är riktigt glad över att jag gjorde det. Kände mig så djuriskt cool B)
Och sen så hade jag och Klara jätteroligt i duschen också. Låter kanske lite konstigt, men har man ett helt duschrum för sig själva så kan man faktiskt hitta på en massa bus :) Som att sjunga å dansa, kasta prick med kläderna på handukskrokar, och sen kom petra och knäppte massa jollbilder som dock censureras från mänskligheten.
Men får ni chansen att bada isvak, tveka inte. Så sjukt roligt, å inte alls så kallt som man tror :D

Drog till elevhemmet och umgicks lite med Tove innan jag begav mig hem till lägenheten. Tänkte skriva att jag gick hem, men då ljög ja ju, jag tiggde skjuts x) Ibland får man va lat, kanske blir en promenad senare, så då äre okej :)

Jag och Klara var helt oplanerat likadant klädd till badet. Random.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: