hejelsa.blogg.se

I don't need a hit n' run

Kategori: Allmänt

Jag har bestämt mig för att va hemma från skolan imorgon. Jag tror inte att huvet kommer vara bättre imorrn än idag, och idag var något av en mardröm. Och eftersom att torsdagar är mycket värre än chill-onsdagar så är nog det bästa att vila imorgon skulle jag tro. 

På fredag måste jag nog gå dock, kanske. Blir nog tyvärr ingen gympa bara. Får ju inte anstränga mig de kommande dagarna. Doktorn gav mig stränga order att jag inte får hoppa. Det var liksom det har var allra tydligast med av allt han sa, haha.

Men jag ska väl ta och dra mig till kojs snart, även fast jag kan sova hela dan imorrn om jag så vill :) Men vi ses. Nu är det inte länge kvar tills vi ska på lägenhetskikning! ;D ;D ;D


we're beautiful and we know it.
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: