hejelsa.blogg.se

Update från hemmaplan

Kategori: Allmänt

Åkte som sagt hem till Edsbyn en dag tidigare än vanligt. Var hemma från skolan idag p.g.a yrsel, allmänt slut i huvet också har jag ju lårkaka också så jag har haltat runt som en liten gris hela dagen.

Har precis kommit in till mitt rum efter att ha mysit ner mig med mamma, Agnes och senaste One Tree Hill avsnittet i mamma och pappas säng. Jag älskar one tree hill, och har gjort det från första stund. Börja kolla när jag var 10-11 nånting. Awesome. 

Trots att jag är sjuk så spenderades kvällen på elevhemmet. Jag var tvungen att lämna in nycklarna, hämta cykeln och städa det sista i rummet, så jag tyckte det va lika bra att jag hängde där tills det var dags att cykla ner till tåget. Så så blev det. Och vi kom på den brillianta idén att göra en långpanna hallonpaj och bjuda massa folk! Såklart så hann jag aldrig äta pajen.. Lära dra ner till tåget typ bara nån minut innan vi skulle ta ut den.. :/
Och sen fick jag såklart SMS om hur god den var.. typiskt. Hoppas dom frös in nånting till nästa vecka! Det sa jag iallafall till dom att göra :)



Så såg den ut! 

Nästa gång jag tänker köpa godis.. då ska jag köpa ballerina kladdkaka och mjölk, de har jag bestämt. GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: