hejelsa.blogg.se

Tomorrow is a special day

Kategori: Allmänt

Det är sent. Jag är trött. Och har fruktansvärt ont i magen! Det har jag haft i princip hela dagen. Hemskt. Hoppas det är bättre imorgon.

Imorgon.. det är en stor dag det! Först så är det skidor på idrotten som gäller! Eftersom att jag var jätteförskyld förra gången, och Klara åkte hem (hehe) så ska vi åka imorrn med samhällarna istället. Dock får vi se hur Maxim löser problemet med att det inte är särskilt mycket snö kvar.. ;)
Efter skolan ska vi dirr ner till köpingen och hämta ut vårat modem (jag fick hämta ut det ändå! :D). Och sen ska vi göra Klara sällskap till polisen också. 
Sen vettni, är det bara att börja packa! Hämtade ut några bananlådor på ICA idag, så nu har vi att packa i iallafall. Hela eftermiddan + kvällen kommer nog gå åt till att packa och städa. Hinner vi inte städa klart så har vi ju faktiskt rummen kvar tills 1 april, så det är ju egentligen chill. 

Ikväll var alltså sista kvällen ever med våra vänner på elevhemmet. Imorgon är det våran sista kväll, men då är det ju ingen kvar.. Och från och med vi har flyttat så måste vi ju gå hem innan 11 sen.. Det blir liksom inte samma sak. 
Men självklart kommer vi ju ha kul då också! Och framför allt så kommer ju vi dra polarna till vår lägenhet där dom får stanna hur länge dom vill :D 

Usch vad mycket jag skriver. Måste sova nu!

Besides så känner jag mig som en kille nu, byxor och baröverkropp.. om ändå killar skulle haft sån här magvärk.



Snodde några bilder från Klarken å, från de senaste dagarna:

(jag kunde inte välja sås...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: