hejelsa.blogg.se

The hjärnskakning continues..

Kategori: Allmänt

Just nu skriver jag detta i ett word dokument. Det gör jag därför att jag ligger ute i vardagsrummet, och elevhemmet är inte snällt nog att ge oss internetuttag här ute. Så det här är alltså tidsinställt. Men man kanske ska börja skriva blogginlägg i word ändå… Det rättar ju felstavningar! ;D

Jag försökte gå till skolan idag i alla fall. När jag vaknade och stressa ner till tåget med Julia så mådde jag prima. Tänkte då att jag kommer nog klara av en skoldag idag, och jag är nog på bättringsvägen. Men så fort jag och Julia skildes åt, och stressen slutade så kände jag huvudvärken komma tillbaka, och mådde jätteilla hela vägen upp.
Duschade och gick till skolan sen ändå, men tog den tid jag behövde och blev sen till Gehörsläran. Men där blev jag riktigt positivt överaskad. 45,5/49 poäng på förra veckans prov! Mest i klassen. Nöjd! Varför kan man inte få lika bra betyg i dom andra ämnena också? Jag kan inget annat än musikämnena och engelska….
Led mig igenom halva mattelektionen, kunde ändå inte jobba för jag va helt borta, så matte blire på lovet iaf! Åt på skolan och gick sen hit och nu ligger både jag och Cissi här, död i varsin soffa, och har legat här sen strax efter 11. Sovit och plågats av smärta om vartannat.

Jag borde egentligen både diska och städa innan mamma kommer, hon börjar nog gråta annars. Måste verkligen plocka undan Julias sovgrejer i alla fall. Men jag kommer säkert ligga här hela tiden och inte orka rubba mig… Så vi får se hur det blir, jag har i alla fall en ursäkt.

Nog föratt jag alltid haft skapligt hög smärtgräns ändå, men hjärnskakning är inte roligt alltså..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: