hejelsa.blogg.se

Tandreglerings-torsdag!

Kategori: Allmänt

Jag skulle inte köpa nått idag. Jag skulle bara till tandläkarn, strosa runt lite och åka hem. Men men, man visste väl nästan innan att det inte skulle gå så bra, man har ju gjort samma tabbe förr! 
Det blev iallafall shorts, chinos och 3 par linnen. Till mitt försvar är allt skitsnyggt! ;D

Hade iallafall en trevlig dag i Gävle med min kära kusin. Vi hade ju tajmat in tandläkartiden, och har nu samma dag på dom kommande 2 besöken också :) Man kan hitta på lite udda umgängesgrejer när man har plåtkäft och är lika cool som oss. Åka till tandläkarn tillsammans t.ex.

Om nån nån timme ska jag bege mig iväg på lan! Lite halvt lan iallafall, pro pilkka ska vi göra! Hyvens!
Och förresten, i paketet jag fick av pauline var det en fotoram med, tro det eller ej, en bild på henne. Gullpaulan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: