hejelsa.blogg.se

Stressar iväg

Kategori: Allmänt

Nuni äre stressigt! Ska åka till Julia om 5 minuter och jag ska hinna blogga och borsta tänderna! Ser ingen annan utväg än att skriva om dagen ikväll efter ungdomssamlingen... Eller så hinner jag.. Klart jag gör!!

Var som sagt på tjejfrukost imorse. Det var frukostbuffé som gällde, också fick vi kika på när dom gjorde total makeover på några kompisars mamma. Hon blev jättefin! Älskar hur dom färgade och klippte håret, Mmmm :)
Efter frullen åkte vi till Lindbergs för att kolla runt på deras utförsäljning, letade främst efter enn vindoverallsställ, dock fanns bara barnstorlek i mitt ass är i vägen för allt i sånna tillfällen. Men det blev iallafall en stor, mysig collagekofta. Den har jag på mig på bilden nedan! 
Erikshjälpen hann vi med också innan vi åkte hem! Bilder från det kommer väl ikväll då, för det hinner jag inte med :P

Hinner bara med en bild på klädseln jag har nu idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: