hejelsa.blogg.se

Skidor i solen! <3

Kategori: Allmänt

Hade en hemsk morgon imorse. Men min snälla klassföreståndare gav mig sovmorgon så jag behövde inte gå till skolan förrns vid lunch :)
Så jag kom hit, åkte skidor, hade samhälle, och nu sitter jag i datasalen och skriver detta inlägg innan jag ska gå hem och hämta min blivande sambo och gå och hämta ut vårat modem.

Det var sviiiiinkul att åka skider! Dött-djur-varmt och skönt så i slutet av lektionen åkte jag och Klara i linne. Solen schteeeeker idag! :D
Men jag är inte riktigt glad för det! För jag har ingen säng... Det vi skulle köpa blev såld av säljarens mamma innan vi hann hämta den.. psyk. Så nu får jag leva i en 90s tills vidare. Jag som har längtas som en gris efter en 120 sen ja va typ 12 minst!

Men nu drar jag och min sköra kropp. Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: