hejelsa.blogg.se

Men va?

Kategori: Allmänt

Men va? Varför är oboyen äcklig utan mackor.. Jag fattar inte. Nu måste jag ju göra fler mackor så oboyen tar slut.. Eller hämta ett sugrör! Då blir det ju godare :) Jag gör det nu!

DONE

Jag borde verkligen lägga mig. Ska upp astidigt imorrn för att dra iväg på tjejfrukost! Jag har faktiskt väldigt lite koll på vad det innebär. Vet bara att det är 80st anmälda, och att jag inte behöver äta frukost hemma. Man kanske inte behöver veta mera.

Men hela lördagen kommer bli awesome tror jag! Först tjejfrukosten, vad det än innebär så tror jag att det kommer bli jättetrevligt. Sen så har Julias familj övergett henne i deras hus, så på eftermiddan drar vi dit ett gäng och roar oss där tills vi drar till Edith på kvällen för lite ungdomssamling. Känns som en toppenbra lördag, hade knappt kunnat blivit bättre :)

Nämen nu får det va nog. Vi hörs imorrn folket!

Jag kan inte släppa tanken på att den här magen är assnygg. Den kanske man skulle kunna trolla fram en dag, eller? :

Kommentarer


Kommentera inlägget här: