hejelsa.blogg.se

Meet me halfway

Kategori: Allmänt

Kan inte tänka på nå annat än hur snyggt vi kommer få det i lägenheten.. :D Vi börjar skrapa ihop mer och mer möbler och det blir bara mer och mer spännande att flytta in.

Pratade med Cissi idag, och ingen av oss tänker på att vi faktiskt ska bo på elevhemmet nån vecka till innan vi kan flytta in i lägenheten.. Men vi har bestämt oss för att göra det allra bästa av den veckan! T.ex filmkväll med vår egen Emma är ett måste! 

Nä nu borde jag häva på mig iallafall lite smink innan jag drar iväg på tjejkväll. Och byta byxor.. jag har ju råkat kladda såklart :S 

Jag tycker "winmyheartt-arna" är så fina:




Kommentarer

  • emma säger:

    Ja, det är ett måste:D ååh va mysigt vi ska ha de<3

    2012-03-04 | 19:57:44
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: