hejelsa.blogg.se

Life has a funny way

Kategori: Allmänt

Vi är konstig på riktigt jag och Cecilia. Både däcka vid 7 - halv 8 snåret, och vi vakna för ca en timme sen, och sen låg jag kvar i sängen och chilla like a unicorn tills nyss också, medans Cissi var uppe i varv och hade panik över vår tupplur :P

Kniven i halsen blir aldrig uppdragen känns det som. Det är mycke värre nu än det varit hela dagen. Ingen försylning eller nånting, bara stört ont på ena sidan halsen när jag sväljer och gäspar. Kanske blir bättre av att äta lite glass. Känns som att det är en bra idé faktiskt. 

Och sen ska jag ju bada isvak imorrn också. Så måste packa kläder å grejer till det med, ojojoj. Livet som en krukväxt. Å nu sitter jag bara här å garvar åt att Cissi är så sjukt dum i huvve, haha, lillbruttan. Söt hon :)

Snor en bild från hennes facebook också, föratt vi är så söta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: