hejelsa.blogg.se

Lend me your hand and we'll conquer them all

Kategori: Allmänt

Jag har en febrig granne i rummet brevid. Och medans hon ligger i sängen och myser med sin sjuka så ligger jag i min säng och myser med HIMYM och lasange. Det låter fint tycker jag.

Och Adina, jag har tillslut fastnat för Mumford & Sons. Och nu undrar jag om du har Litte Lion Man på mp3 på datorn? Eller kör du spotify only? Jag lyssna klart på den innan jag hann replaya :( Eller föresten. Skit i det jag just skrev, för jag spela just igen listan med replay och det blev inte inspelat. Så nu är jag arg, och startar how i met you mother istället så blir jag kanske på lite bättre humör iaf.

Kommentarer

  • en hel hög med Adina säger:

    yes, jag har låten på mp3!

    visst är dom helt fantastiska???

    2012-03-14 | 20:53:10
    Bloggadress: http://loserlikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: