hejelsa.blogg.se

Julia is here :D

Kategori: Allmänt

Har precis slängt mig i sängen med en Julia nedanför mig! Hon kom hit vid 8 nånting. Känns jätteroligt att ha na här! Lär väl bli fler påhälsningar och övernattningar när vi har lägenheten, både av henne och andra kompisar :)

Vi har hunnit med en del ikväll ändå. Hon har fått träffa på mina vänner, och jag tror att hon godkänner dom faktiskt ;) Vi gjorde först Tove sällskap till Delins, och sen hängde vi på 4an resten av kvällen, och nu är vi här och redo för sömn! Iallafall jag. Mitt huvud är dött och väldigt redo för sömn. 
Hoppas det blir bättre alltså.. vill helst av allt bli bra tills söndag, vill verkligen på träningen då! Blir ju troligtvis ute på konstgräset. Men jag ska iallafall försöka klara av skolan imorrn. Målet är att iallafall klara av matten, för det behöver jag verkligen!

Är iallafall taggad för imorgonkväll! Lägenhetscheckniiiiing ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: