hejelsa.blogg.se

How’s your halo?

Kategori: Allmänt

Blev inge bloggning alls idag märkte jag. Har haft fullt upp hela dagen, knappt en sekund vid datorn har jag suttit. Ganska duktigt ändå ju :)

Först var det ju skola som vanligt, sen drog vi med oss Emma hem till lägenheten så hon fick kika lite och beundra vår mysighetsfaktor. Vi hade jätteroligt. Fika, dansa loss, kolla TV å käka middag. En bra eftermiddag! Och sen när Emma skulle tillbaks till elevhemmet så hängde jag på och spenderade kvällen där med massa trevliga människor :)

Kom just hem igen, efter en lång å kall promenad därifrån. Men jag överlevde som tur var. Men nu är jag tröttare än tröttast och grymt nära på att slockna på stört. Så kanske bäst jag släcker ner nu, yes de låter smart.

jag blir rädd för den här bilden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: