hejelsa.blogg.se

H&Ms news kills me slowly

Kategori: Mode/Kläder/Shopping

Satt just och kolla igenom H&Ms nyheter.. I endast den kategorin hamna 22 plagg i kundvagnen.. Om man ändå haft 3500:- över! Då hade mitt liv varit i en stor glädjebubbla just nu. Så mycket fint och mysigt till sommarn som H&M har plockat fram! 

Jag skulle gärna införskaffa mig några jumsuits till sommarn, får jag pengar så ska jag göra det! Min klädsel i sommar kommer, som alla andra år, bli blandat med både shorts, kjolar, linnen, t-shirts, klänningar, jumsuits, ja allt man kan tänka sig. Men mycket shorts blir det iallafall, det är mina absoluta favoriter! Läre bara försöka satsa på att komma i förra sommarns shorts igen..

Lite smakprov på det jag vill ha kan ni få tycker ja:



Kommentarer


Kommentera inlägget här: