hejelsa.blogg.se

Here we go, thirtyseven point O

Kategori: Allmänt

Jahapp, blev sjuka ändå då.. 37.0 (ca 38.0 på en vanlig människa, jag är udda).

Skulle egentligen med min kära mor på vattengympa ikväll. Blir så avundsjuk på henne när hon är väg på det varje vecka, jättesugen att testa själv. Men tydligen så ville inte fröken feber att jag skulle gå på vattengympa. Hon får väl bestämma idag hon då.. Blir hemmamys istället. Datorn och Pauline får göra mig frisk. För imorrn tänker jag va frisk.

Ska dra till Bollnäs och kolla efter grejer till lägenheten, och strosa runt lite på stan. Köttigt. På kvällen skulle jag villa skrämma läger-barn som springer runt i skogen. Men jag kan inte, för jag ska göra ordning kvällsfika som dom springande barnen ska få när dom kommer in. Om jag inte är för förskyld och smittar ner alla dom springande barnen förstås. Då blir det synd om dom springande barnen. 

Nu är jag på spårningsgränsen igen, det är då man ska sluta skriva innan man riskerar att bli anmäld eller liknande.. Inskickad på mentalsjukhus typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: