hejelsa.blogg.se

Förmiddagsshopping i Bollnäs

Kategori: Allmänt

Hemkommen från Bollnäs. Hittade en del saker faktiskt :) 
Till lägenheten blev det inte nå mer än mopp + mopphink och soffkuddar. 5 kuddar och 2 fodral, dom 3 andra ska jag sy själv av tyg jag har hemma :) Sen köpte vi gardiner också med vi kolla för slarvigt så det var inte sånna vi skulle ha ändå.. :/
Sen köpte jag ju såklart lite till mej själv med. En termosmugg, parfym och ett par byxor som jag höll på och dö för förra året, dom fanns kvar, på rea! Dock inte rätt storlek, men nog kan man gå i Large på haremsbyxor allt :) Matchar min bikini! 

Min kamera är tyvärr död för tillfället, så blir inga bilder på grejerna. Pappa får försöka fixa den nå tag. 

Nu drar man väl av lite How I Met Your Mother med en twix och ett stork glas mjölk! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: