hejelsa.blogg.se

Forever till the end of time

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma i min sköna, men dock inte så varma säng.. har ju inget duntäcke här hemma, så jag mår lite dåligt.

Nu ska vi testa hur bra jag sover emd gummisnoddar i mun! Ska tydligen ha det nu på nätterna.. Känns inte som att dom gör nått särskillt nu när dom sitter där, men dom gör säkert nått bra. Gluggarna lär väl gå ihop snabbare iallafall, känns logiskt. 

Imorrn ska jag titta på ett soffbord och förhoppningsvis städa undan lite, och packa lite till flytten! Godnatt! :)


Kommentarer

  • emma säger:

    guud vad fin du var på den bilden!! :3



    sv: nej det hoppas jag verkligen itne för då åker ni på däng:o båda två!

    2012-03-09 | 01:08:59
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: